søndag den 25. april 2010

Magnus: Marokko-Italien-Graekenland (laeses nedefra)

Men det lykkedes :-) og vi har varet kulturelle...









Skulle moede nogle gamle venner i Athen... og saa var det jo bare at finde dem...








Oraklet i Delfi var ikke hjemme. Tilgengaeld kunne jeg sove med hendes udsigt - som engang blev betragtet som det smukkeste sted i verden!






Det Graeske oehav.








Der blir kokkereret i de sene aften timer. kan ikke huske hvad jeg lavede den dag... men mon ikke det var noget pasta vaerk






Min foerste nat ''indenfor'' siden Rom var i dette lille slot paa en forladt campingplads








velankommet til Greakenland brugte jeg den anden dag paa oeen Lefkada som lignede det jeg havde set i reklamerne!






Kysten i Italien syd for Napoli var virkelig noget for sig selv.








Endte sjovt nok i Pompei lige da EU var lammet af Vulkanudbrud.







Den gamle by i Rom.








Saa maatte jeg vinke farvel til Afrika og satte ud paa en 3 dages sejltur til Genova i Italien.








vi fulgtes ad et par dage hvor jeg, foruden hans gode selskab, ogsaa noed godt af hans ombyggede kassevogn som havde alt hvad hjertet kunne begaere!


Ved nord-kysten i Marokko moedte jeg Boger fra Holland som ogsaa var alene paa eventyr.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar